Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Meta-Harmonie-Consulting ApS

Generelle oplysninger

Meta-Harmonie-Consulting ApS

Brydebakken 9

4500 Nykøbing Sj

CVR nr.: 43580892

Telefon: +4528519996

Email: kontakt@harmonie-consulting.dk

 

Priser

Hos Meta-Harmonie- Consulting APS, tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forholder vi os retten til at ændre i priserne, uden forudgående samtykke.

Se gældende priser for individuel terapi, familieterapi & rådgivning, klippekort mv. under ”Booking”.

Timepris for konsulentydelser 1.333,00 kr.

Såfremt der indgås aftaler om forløb og andre pakkeløsninger, herunder supervision, workshops mv. forhandles der pr. forløb, og ikke pr. påbegyndt time.

Priser for kommende onlinekurser, vil fremgå på hjemmesiden under ”Toolbox & onlinekurser”.

Ved konsultationer samt konsulentydelser hos jer, tillægges der transportomkostninger efter statens kørselstakster.

Hos Meta-Harmonie-Consulting ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte ydelser.

 

Betaling for private og erhvervskunder

Meta-Harmonie-Consulting ApS modtager betaling fra privatkunder med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, American express, ved brug af onlinebooking. Erhvervskunder vil som udgangspunkt blive faktureret og kan benytte bankoverførsel til Sydbank reg. 6820-1698476. Alle beløb er i DKK. Danske kroner inklusiv moms.

 

Privat onlinebooking.

Ved online booking, skal du bekræfte dit samtykke til, at vi må opbevare dine personlige samt dine helbredsoplysninger i din journal i forbindelse med dit behandlingsforløb. Det er kun din behandler som har adgang til disse, og de opbevares efter aktuelle og gældende regler (GDPR) hos terapeut booking.

Du har altid ret til at få indsigt i de indsamlede data, og har ligeledes ret til at trække dit samtykke tilbage.

Når du benytter onlinebooking til konsultation, klippe eller gavekort, betaler du for din ydelse med det samme og vil ligeledes modtage en kvitteringsmail, hvor den specifikke ydelse, dato og tid er angivet.

 

Privat booking på mail eller telefon.

Ved booking på mail eller telefon, skal du ligeledes bekræfte dit samtykke til, at vi må opbevare dine personlige samt dine helbredsoplysninger i din journal i forbindelse med dit behandlingsforløb. Det er kun din behandler som har adgang til disse, og de opbevares efter aktuelle og gældende regler (GDPR) hos terapeut booking.

Du har altid ret til at få indsigt i de indsamlede data, og har ligeledes ret til at trække dit samtykke tilbage.

Du vil modtage en faktura for konsultationen, hvor aktuel forfaldsdato fremgår. Overførslen sker til Sydbank: reg. 6820-1698476

 

Afbestilling og evt. refusion.

Såfremt du skulle blive forhindret, kan du frit og uden omkostninger aflyse eller rykke din konsultation, såfremt dit afbud sker minimum 24 timer før din konsultation, samt bekræftes af din behandler. Ved udeblivelse eller for sen afbestilling, bortfalder muligheden for refusion eller rykning af konsultationen.

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af regnr og kontonr, så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Reklamationsret

Da konsultationer og konsulentydelser anses som tjenesteydelser, gives der som udgangspunkt IKKE reklamationsret i henhold til købeloven. Såfremt du mod forventning ikke er tilfreds med ydelsen, kan du rette henvendelse til kontakt@harmonie-consulting.dk hvor du skal anfører en udførlig beskrivelse af, hvilken tjeneste det omhandler, samt hvordan tjenesten ikke levede op til dine forventninger. Du har som udgangspunkt ret til at få udbedret eventuelle mangler ved tjenesteydelsen, som kan tillægges ydelsens beskaffenhed, med mindre der er tale om omstændigheder, som vi efter dansk ret ikke kan blive gjort ansvarlige for.

Fortrydelsesret ved køb af onlinekurser & andre events.

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Køb af billetter til event eller eventrelaterede tillægsprodukter såsom madbilletter, overnatning, transport mm. er i henhold til - "Lov om visse forbrugsaftaler - §17 stk. 2 og §9 stk. 2 nr. 2a" – ikke omfattet af fortrydelsesret. Såfremt et arrangement aflyses refunderes billetten naturligvis, og beløbet bliver automatisk tilbageført på den trukne betalingskonto. Gebyrer refunderes ikke.

I følge købeloven er der desværre ikke fortrydelsesret på digitale produkter der tages i brug. Men lever produktet ikke op til din forventning, så kontakt os venligst.

Perioden regnes fra den dag;

- Hvor du modtager ordren.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@harmonie-consulting.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.

- Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.

- Varer, hvor plomberingen er brudt.

- Udførte ikke-finansielle tjenesteydelser, hvis levering af tjenesteydelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anderkendelse af, at fortrydelsesretten ophører, når tjenesteydelsen er fuldt udført.

- Levering af digitalt indhold, som ikke leveres på et fysisk medium, hvis udførelsen er påbegyndt med forbrugerens forudgående udtrykkelige samtykke og anerkendelse heraf, at vedkommende dermed mister sin fortrydelsesret.

- Aviser, tidskrifter eller magasiner dog undtaget abonnementsaftaler for sådanne publikationer.

- Aftaler indgået på offentlig auktion.

- Varer, der forringes eller forældes hurtigt.- Billetter eller event relaterede produkter såsom madbilletter, booking af transport eller overnatning mm.

- Digitale produkter der er taget i brug. Med taget i brug menes der, at hvis det digitale produkt er downloadet så er det taget i brug og kan ikke fortrydes.

 

Returnering

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand ved returnering

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købs-beløbet.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

 

Rettigheder

Alle rettigheder til workshops, kurser, events og digitale produkter tilhører Meta-Harmonie-Consulting ApS.

Ved køb opnås licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.

Dit digitale produkt er personligt, og det er ikke tilladt at sælge, videresende, udlåne, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet, hverken privat eller kommercielt. Det gælder både for indholdet af vores online produkter, downloadede produkter, livehold, workshop og kurser.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mailadresse

Oplysning om hvad du har købt

 

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Meta-Harmonie-Consulting ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@harmonie-consulting.dk

Hjemmesiden og grafisk design af: DuexDesign